Ett minne, varmt i sinne...

image8




Soluppgång över Pedregalejo.

Fäste mina ögon vid den här bilden häromdagen, jag tog den under tiden jag och Henning bodde i Málaga.
Tog den en morgon innan skolan, klockan måste varit runt kvart över åtta skulle jag tippa.
Brukade sitta just här några minuter innan skolan för att vakna, tänka, ladda...
Denna färgsprakande bild och lite skön halvmjuk musik i öronen, med diverse sjöfåglars skrik dovt i bakgrunden,
Va bortskämd man var!!!
När man sedan traskade vidare mot och in i skolan så var det med största léende, man hade på något underligt sätt gått från att va trött och däven till laddad och sugen på livet till tusen. Man sög in sig jordens kraft skulle man nog kunna säga.

Vilka mornar, vilka dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0