Ratte-ratte-rajja

Hej hopp
Tillbaka efter en tuff helg, på fredagen var det jobbfest med Prästgårdsgatan, bowling, Gondolino och house party hos Malin stod på programmet.
Jag är ingen höjdare på bowling, spelar det så sällan att jag alltid måste lära mig det en gång till. Mitt största problem tycks vara att jag tar i för mycket och fokuserar väldigt lite på käglorna (som väl ändå är målet).
På två omgångar, alltså totalt 40 käglor att få ner lyckades The Amazing Dave få ner 6, SEX!
Senast jag bowlade var jag fan bättre, men det skall då tilläggas att jag va i 13-årsåldern och blev påkörd av en bil 10 minuter innan vi spelade!
Lyckades emellertid resa mig något och komma undan med äran i behåll tack vare den numera berömda "FlintstoneStriken" där jag med lätta steg trippar fram och öser när käglorna åt alla håll!

På lördagen blev det givetvis lugnt tempo i ett försök att återhämta sig för att klara av den årliga IFK-festen.
Festen blev som alla år urballad, svinig och alldeles, alldeles........underbar!
Förförfest hos Tobbe Bata, förfest i IFK-Stugan, mat och prisutdelning på hotellet, mellanfest i IFK-stugan för att sedan avslutas på allas vårat Terassen.

Efter dessa två nätter i utgångens tecken var förstås bara tanken på att jobba inatt något som fick ångesten att toppnoteras. Trodde på allvar att jag skulle somna i en klick limm i ett Statoilskåp. Vetifan hur jag gjorde det men lyckades på något sätt hålla mig vaken till halv åtta imorse.
Och nu är det bara tre nätter kvar på arbetsveckan!



Fina pajka<3
image14

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, Bengan i mitt hjärta

2007-10-22 @ 20:09:37
URL: http://anna.meki.se
Postat av: Bata

Underbart....

2007-10-23 @ 21:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0