Rostskrapa und Laserskjuta

¡Nemenhej!

image4



 





Gjorde idag mitt första pass på jobbet jag fick genom Uniflex, på Volvo i metropolen Floby, avdelning "vevstakar".
Skulle infinna mig klockan nio, och där möta upp med en någon typ av handledare. Allt detta gick som planerat och vi började gå mot maskinen jag skulle jobba vid. Nu visade det sig att maskinen inte fungerade ordentligt, blev därför satt på ett s.k. ströjobb.



Dagens ströjobb:
Skrapa bort rost från vevstakar! wohoooo! =)




Missförstå mig inte, riktigt skönt att få jobba igen men det "Sá te sin karl" att skrapa vevstakar. Händerna blir lite schletna av att jobba med stålull i 5 timmar!
 Någon Maskinansvarig skulle komma och hämta mig efter lunch men ICKE! så det va bara skrapa på!

Imorgon blir det ingen glassig 9-14dag utan Mr.Andersson får med stor entusiasm skutta upp klock fem noll noll!




Nu till något annat, våra kära norgevänner kommer hem ikväll.. Blir mycket trevligt att träffa dom gamla feskränsarna igen!
 Laserdoom står på programmet, har aldrig provat på det men det blir nog nice anyway!

Uppföljning på detta kommer under nästkommande dagar.



 En pojke frågar sin mamma:
- Mamma, mamma! Får jag en kaka?
- Javisst får du det lille vän, men du får ta ner kakburken själv!
- Men mamma, jag har ju inga armar!!!!
- Nää, inga armar, ingen kaka!



Tack för mig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0