Solig Måndag

Nu kommer det, inlägget om de inlägg man aldrig skriver.




Vet inte hur det är med er, men för mig tycks en del riiiiiktigt vassa idéer om blogginlägg undslippa min ibland virriga hjärna!
Detta händer speciellt efter att man precis skrivit färdigt ett inlägg och man fortfarande såattsäga, har kvar den analytiska och formella tonen i huvudet.

*Schmäääck! *  - Så får man en toppenidé och tänker "detta får det bli ett inlägg om!"

Sen står man där dagen efter med "bôxera nere" om man vill uttrycka det så, utan någon som helst aning om vad man egentligen tänkte på dagen innan.
Nu lyckades jag iallafall efter att ha tänkt på just detta inlägget 10 gånger få det nedprintat på detta elektronikbaserade skrivblock!
Härlig ironi i att ha ett inlägg om glömska som man inte kommer ihåg! Hö Hö Hö!

Några synpunkter eller tillägg till denna lilla fundering? Skriv! 





"A mistake is only a mistake if you make it twice!"



image34

Kommentarer
Postat av: C.

känner igen det där. finns massa ämnen jag kommer på att jag vill diskutera eller bara vädra. och hur blir det med det? ingenting... haha.

2008-02-19 @ 12:44:58
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0