Tisdagkväll!


Va ett bra tag sen nu!image26












En update.
Jobbar och sliter nu på fonus, där jag i trädam upp till öronen står och limmar, spikar och pressar ihop kistor tillsammans med Tobbe Bata och The Herm.
image20image21 
Det är alltså dessa två överpedagogiska herrarna som är mina "kistmentorer".....Får la se hur det går med den upplärningen! =)


Vidare är jag fortfarande skadad i höften så jag plockar nu istället mil på träningscykeln för det kommande Tour de France.

När man så här på vinterns halvmörka slut behöver få lite perspektiv på vardagen och lite nya "Goa Feelings"  så rekomenderar jag starkt!

www.robinsharma.com

image27


Personlig coach som har en blogg, någon video och andra goa grejjer!





www.donavonf.com



image25 
Den just nu, tycker jag, absolut skönaste artisten. Sicken röst, sikka texter, sikken stil! Lyssna och njut!


Linn har förövrigt idag gjort sin första brottningsträning, skall hädanefter lite skämtsamt kalla henne.......
Kare-Linn



Ha det finnemång som di säger i Hångsdala!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0