Bananass

Fint väder idag må jag säga!=) Lite snö på sina ställen men solen e framme och det är ju schöööööönt! 
Idag har jag slitit ihop mina korvören på Fonkan som vanligt! Tur att man har sköna jobbarkompisar som på något underligt sätt växer i ens ögon! 

Idag berättade till exempel Flemming Karlsson om att han blev lite "tutig" på någa matlagningskurser han vart på. 
-Tutig? undrade jag
 -Ja, en feck ju ta me säj va en velle å drecka! Dä kunde ju bli en 10 pilsner! Va trooor du om dä?
 -Låter som en tonger fölla, svarade jag.
 - Aa, å sen varé feskmatlagning en gång då vare vin te! 
-Asså, då kom hela bag in boxen me eller?
 - Ne men därimot två flaskor vitt, på en MÅNDAG, va troooru om dä? 




image61

haha säger bara blott!



Kommer ni ihåg den här gamla godingen förresten?






glass å fille å fredde..dä e greeejjer dää!!

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, HUR kan man glömma lambada?!

2008-03-19 @ 16:50:15
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Kim

Lambada är min religion.

2008-03-20 @ 14:50:33
URL: http://kimmalmgren.blogg.se
Postat av: Henke

Härliiigt! Mer lambada åt folket!

2008-03-21 @ 11:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0