Blev en boggan, som så många ggr förr!

Det blev en kväll i dansens, rusets och ösandets kväll i alla fall till slut!
Efter att haft belutsångest så bestämd jag och min kumpan herr Haaga att det skulle bli en stillsam hemma kväll med film, godis och eventuellt skedande. Efter fastställandet så blev vi dock återigen sugna på som man i Valtorp säger 
"Ta Föllan" eller iallafall gå ut och träffa lite folk. Nej så blev det inte bestämde vi återigen, det skulle verkligen bli ligga skeden och snutta örat.....eller?

Efter att vi sett ett lika värdelös melodifestivalskval som vanligt så fick herr Haaga ett ryck, öste in på sitt rum, slängde upp en flaska Gin och drog på Mötley Crue för fullar muggar.

- Ne nu jävlar bliré fööölla! Skrek han så grannarna satte sina sega råttor och ahlgrens bilar i halsen.


Efter en snabbvända på Statoil och hem till mig var vi igång, Brucan, Mötley och Gyllene Tider fixade biffen.
På väg till stationen så träffade vi Mirza och Granit som efter några sedvanliga njurslag hängde med till tåget som avgick 23.43

Redan i kön så träffade vi de vänner vi så kallt avvisat tidigare under kvällens uppladdning.  Dom blev lyckliga över detta och skrek:

-Åå seee! Dom är här dom är här, gud hör bön! osv osv....

Sen rullade det på, och visst blev det en himla trevlig afton.



Vi kan alltså konstatera att spontanitet är en av livets viktigaste nycklar, kryddor och pusselbitar.

image46

Här försöker jag och Henning personifiera det en "spontanfölla" gör med alla andra "föller"

un beso.

Kommentarer
Postat av: Erik

vem blir inte festsugen när man lyssnar på Mötley?

2008-03-02 @ 16:19:51
URL: http://erockbastard.blogg.se
Postat av: Henke

Det här blir helt klart en av mina positiva triggers!

2008-03-03 @ 08:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0