Hakuna Matata!

Vart fullkomligt underbart med långhelg!

En bogrens kväll, en filmkväll, ett nyrenoverat rum på 24 h, en terassenkväll och en till filmmyskväll!
Kvar återstår detta dygnet där IFKs och RIG Fkps matcher är inplanerade, lite middag hos farmor... eller så lite lär det nog förresten inte bli men dit ska jag i alla fall!




För att återknyta til rubriken så har den här helgen varit mycket Hakuna Matata, fylla dagen med så mycket "må bra" som möjligt, träffa de man önskar träffa, göra det man önskar göra och vara den man önskar vara!

Hakuna Matata... är ju faktiskt min älskade halläning Honken som ska ha cred för att återinföra denna fras i mitt liv. Han i sin tur skall, enligt sägnen börjat bruka frasen efter påtryckning från en kubansk legend, där visionen om ett enklare, gladare spel var målet och där vägen var målet.




image69




Lev vackert!

nu ska du få C att jag e på G!

Kommentarer
Postat av: Cissi

amen du är ju aaaalltid på G, fast lite slow... ;)

2008-03-24 @ 11:06:12
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Henke

"...e en härligt friiii filosofiiii, Hakuna Matata..."

2008-03-24 @ 20:56:50
Postat av: Kim

Gulligt med koder åräå.

Hakuna matata fo life, el muscetero.

2008-03-25 @ 09:34:08
URL: http://kimmalmgren.blogg.se
Postat av: Anonym

uppdatera....?

2008-03-27 @ 18:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0