Ute ur dvalan

Sitter efter en skön söndagsfrukost och tänker lite, efter två konstiga sjukskrivningsmånader så är jag återuppstånden, lite som en björn ute ur dvalan, och väl här man slås återigen av dagens alla små guldkorn. 

 Igår hade vi en helt underbar dag vädermässigt här i Stockholm, solen sken såpass att det trots minusgraderna var behagligt att gå runt kring stadens turiststråk. Idag är det Snö som singlar ner mot backen och himlen har tagit en mer gråaktig färg. Men skulle jag för den sakens skull säga att det var dåligt väder?

- INTE DÅ!

Allt handlar om hur man ser på saker, vilka "glasögon" man har på sig. Idag är det aningen mer friskt än igår till exempel, lite mer "inomhusmysväder" om man så vill. Men dåligt väder är det inte!

Var mest det jag tänkte på nu när jag satt här. Och aldrig skulle jag väl jag missunna er detta underbara tips för en lättare, mer energifylld vardag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0