att ge sin dag lite mer värde

När man sitter såhär på kvällskvisten, man har träffat massa människor, reagerat, fått reaktioner, tänkt till, löst problem, hittat små guldkorn, slagits av en tanke..


Ta några extra minuter, kanske fem, kanske tio, kanske tillochmed femton minuter och fundera. Vad var det jag lärde mig idag. Varför blev det si och varför blev det så. Eller ännu bättre, skaffa en dagbok, eller success book om du vill att det ska låta bättre! 
Gå tillbaka, tänk, skriv, ta ett steg till i din personliga utveckling!

Så att nästa gång du hamnar i liknande situationer har du förberett dig för hur du VILL hantera det hela!



Så ta några minuter från ditt tv-tittande och investera i framtiden! 





Kommentarer
Postat av: Johanna

underbart, älskar det, din blogg ger mig energi :)

2009-05-11 @ 10:04:37
Postat av: David

tacktack.. din kommentar gav mig energi=)

2009-05-12 @ 19:04:34
URL: http://damaan.blogg.se/
Postat av: Grrranti

Färsh blogg du gjort.. Hur fick till =)

Får nog style min med snart

2009-05-12 @ 23:30:29
URL: http://granits.blogg.se/
Postat av: Henke

Så sant, så sant!

Gott att läsa din härliga blogg innan man hoppar på cykeln till skolan, ett litet visdomsord för dagen:)

2009-05-13 @ 08:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0