Hjälp dig!

Kroppen och knoppen är fantastiska var för sig och kanske än mer fantastiska när vi förstår hur väl sammankopplade de båda är. Helt enkelt som en maskin mer invecklad än någon annan.
Men var maskin behöver service!


Ge din maskin den service du tycker den förtjänar, underlätta för den, ge den en chans att utvecklas, att hålla sig hel.......Ge dig själv ett bättre och mer medvetet liv.

Ät så bra som du bara kan, kroppen behöver energi. För att hålla sig frisk och för att orka med de vardagliga utmaningar som du har i ditt liv.

Tänk så bra som möjligt, berätta för dig själv vad du vill göra och hur du vill göra. Sluta med att hela tiden mata ditt sinne med "Åh, idag är jag trött!" "Åh, idag regnar det!", "Åh, idag måste jag göra det där..." osv osv...

Använd lagen om bortträning. För hur fascinerande vårt huvud än må vara så kan den bara tänka en tanke samtidigt. Ersätt därför genast alla negativa tankar med positiva!


"Be your best!"



image76

Idag fyller Cecilia 19 vackra vårar! <3
Congratz

Kommentarer
Postat av: Cissi

(Jag har klippt mig skaffat ett JOBB och lite brösthår
Flickvän och en garderob med mössor
Så jag borde vara lycklig nu)

taaaack baby! :)
du är mitt lyckopiller!

2008-04-15 @ 17:35:53
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Kim

Bra jävla bok davveman. Gräts ceecee.

2008-04-15 @ 19:52:59
URL: http://kimmalmgren.blogg.se
Postat av: jennifer

du har mkt bra att säga deeejv!

2008-04-16 @ 18:02:32
URL: http://jennifer89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0