HaaaaiYaaa!

Man vaknar, man hinner tänka i en millesekund, man hinner tillochmé fundera en aning på vilken dag det är osv....

P A N G !

Då kickar reality in som en arg Bruce Lee på uppåtchack och med värkande äggstockar!


Juuuuuuuuuuuuuust det, det var deeeeet man gjorde igår!


image83
"Hörru! Du va på plantis igår så nu jävlar!"


Har förresten funderat ett tag på att införa "Dagens Flemming", så nu gör jag det. 
Denna underbara man gör men framförallt säger han en hel del roliga grejjer!




Dagens Flemming

Står och jobbar när Flemming kommer fram.
- Underkistera är dölit slipade!
- Euuhm, happ?
- Di är dölit slipade!
- Vilka då?
- Tölvera!
- Aha, aa ok vi ska tänka på det. Det är bra att du säger till!

*Flemming hytter med knuten näve och avslutar som den auktoritet han är med*

- Dä blir rävastruk!






Kan förresten rekomendera Lars Winnerbäcks album "Duagava"......



Längtar tills vi Cs

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha, garvade så hårt åt bildtexten (Y)

2008-05-01 @ 13:03:45
URL: http://kimmalmgren.blogg.se
Postat av: Cissi

sakna.

2008-05-01 @ 17:13:22
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Anna

Grattis igen! Hoppas du slapp bakfylla idag. Själv börjar jag nog återhämta mig, så här 2 dygn senare...

Daugava är hur bra som helst, och kanske i synnerhet låten Jag fattar ingenting. Helt genial.

2008-05-02 @ 23:24:00
URL: http://anna.meki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0