Rikedom!

Hemma igen efter en underbar helg i Uppsala hos Henning tillsammans med Honken och Haaga. Blev en lugn och skön helg i solen med ett otal riktigt goda minnen!

Under lördagkvällen bjöd pojkarna tre mig på en grekisk resturang nere vid ån. Där satt vi och gottade oss ett par timmar och bara njöt i sommarsolnedgången. Någonstans in i middagen exploderade det som man kännt lite hela helgen så långt.

Detta är rikedom, riktig rikedom!




Det spelar ingen roll om du städar dagiset Fölungen eller om du sitter i New York och gör transaktioner på miljonbelopp. Man kan i min mening inte va rikare än när man är med sina kära och känner de där genuina starka banden till varandra!

Maten var underbar, resturangen var underbar och efterrätten även den men det hela lyftes av umgänget! För att förtydliga detta ska jag citera min Señor Haaga: "Hellre gröt med vänner än fläskfilé ensam!"


image90




När känner du dig rik, levande och helt närvarande i ditt liv? Och vad gör du för att visa din tacksamhet mot alla dom som ger dig din rikedom?

<3 till alla vänner out there!

Kommentarer
Postat av: Kim

luuuv bro

2008-05-05 @ 01:34:42
URL: http://kimmalmgren.blogg.se
Postat av: Anna

Fiiint David, låter som en kanonhelg.

Vill dock bara påpeka lite lätt (för att undvika ev framtida pinsamheter) att Haagas citat är snarlikt ett från den geniala filmen Tillsammans, av Lukas Moodysson, nämligen: "Hellre gröt tillsammans än fläskfilé ensam."

Ha en fin vecka, jag ska till Kalmar och känna mig rik, levande och helt närvarande =)

2008-05-05 @ 11:02:29
URL: http://anna.meki.se
Postat av: Henke

UUUnderbart! Tack för en toppenhelg! Ska suga på den länge:)

2008-05-05 @ 20:37:59
Postat av: Adam

Najs skrivet...

2008-05-06 @ 12:30:06
URL: http://adam3.blogg.se
Postat av: Cissi

uppdatera?

2008-05-08 @ 20:34:27
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Anonym

when you can't see me.. will you still love me?

2008-05-13 @ 15:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0