BrommaPojkarna

Namnet på ett fotbollslag i Stockholm tänker ni!
Johnny Rocker, Freaky Fredda och Dave tänker jag!



Just precis, blev klart med en lägenhet igår. En enormt stor lättnad får jag allt lov att säga, även om det hade varit mysigt med några nätter till på Karls soffa så föredrar man ju ändå något eget!
Var på visning i fredags morse med Fidde och allt verkade ju bra så vi sa till den mycket avslappnade ägaren att, vi tar den om vi får den!
Efter ett par samtal till den avslappnade ägaren så verkade det som om han fatta vilka reko grabbar som ville hyra lägenheten och sa:
-Ne men fan vi kör på dä! Ni verkar ju va schyssta grabbar lixom så ni får´en!
Den avslappnade ägaren
fick då ett...
-Faaan va gôôôtt!
.. i örat och efter några mindre detaljer så var det muntliga avtalet klart!




För att då dra några qoutes till texten så väljer jag dessa två.
"Succes is a doing!"

Du kan sitta och tänka, filura och säga till dig själv jag ska, jag ska , jag ska. Men innan du faktiskt börjat agera och göra något så kommer ingenting hända och du kommer fastna i stadiet "dream land"

"Finding is reserved for the searchers"
Du kan sitta och tänka, filura och säga till dig själv, jag behöver, jag behöver, jag behöver. Men livet ger inte inte dom som behöver något, livet ger dom som söker något!



bättre update lovas.


Kommentarer
Postat av: Kim

Fan vad nice dirty dave ^^

2008-09-02 @ 15:35:31
Postat av: berra

con motherfucking gratz! :D Roligt för er hoppas ni inte tröttnar på fidde efter en vecka eller så... :P

2008-09-02 @ 22:52:11
Postat av: rocker

woho vi kommer få fed mysigt

2008-09-02 @ 23:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0