Mini Adventure

Idén Mini Adventure är tagen från Robin Sharma och går ut på att man någon gång i veckan ska pressa sig och göra något som ligger utanför ens egen trygghetszon, något som man inte gjort förr. Idag var jag på mitt första power yoga-pass. Det visade sig vara precis så uppiggande och avslappnande som jag hade förväntat mig!









När man sen var på väg från gymmet flöt man riktigt fram, de stretchande övningar och den djupa andningen ger så mycket energi! Jag rekomenderar det för alla som har möjlighet. Ett perfekt komplement för övrig träning, då man ökar rörlighet, kroppskännedom och koncentrationsförmåga!




För min del blir det nytt pass redan imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0