Mellan boenden, bloggar och jobb.

Var ett tag sen sist, me know, me know.

Har under en liten tidsperiod behövt ordna med det som kommer bli mitt nya boende här i Stockholm, detta samtidigt som jag försökt lära mig arbetet på Crumpler Store med allt vad det innebär. Insåg för någon vecka sen att det blir tight med enbart de timmar jag får där och behöver därmed skaffa ytterligare ett jobb. 

- I dessa tider, good luck! tänker ni

Men jodå, man behöver bara skrapa lite på ytan, se sig om och ta tillvara på de kontakter man har. 
Ställ rätt frågor till dig själv. Vad kan jag göra? Hur kan jag tjäna pengar? Vem kan jag ringa? Då hjälper du hjärnan att vara allert när möjligheten sen kommer. Du har dessutom gaaaaanska mycket mer energi och kreativitet än om du bara kör ner huvudet och tänker:
-Nu äre kört, det går aldrig det här! Varför händer det här just mig!?

Ta en promenad, gå till gymmet, ändra ditt kroppspråk och ändra ditt fokus som hittar du snart en lösning!




Kommer förresten att inom kort börja blogga på TheBestOfSkaraborg. En sida som kommer innehålla det mesta av det mesta. Men mer om det vid senare tillfälle.

Så där har ni det, en update om livet, en liten livsbeskådning och en lite förklaring till varför bloggandet varit lågfrekvent det sista!


Lev stort, lev väl!

Kommentarer
Postat av: oscar

vad fan säljer crumpler store?

2009-04-22 @ 00:24:52
Postat av: David

Väskor i alla dess former, gå in och kolla på www.crumpler.se

2009-04-22 @ 08:01:36
URL: http://damaan.blogg.se/
Postat av: Pantzar

Som arbetslös ville jag bara säga.



Ta en Snickers, sjunk djup ner i soffan, sätt på tvn och stäng av din mobiltelefon så hittar du snart en lösning

2009-04-23 @ 17:59:07
Postat av: a k

huuuuuuuuuunk

2009-04-24 @ 23:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0