Se dig om

Jag har den senaste veckan varit lite ur slag.  Jag har kommit lite från mina mål, inte varit lika brinnande för det jag har satt upp som mål och det jag i framtiden vill jobba med. Men denna känsla av att stagnera  har också serverat mig en god läxa.

Prata med folk som triggar igång dig!





Som Robin Sharma säger "Spend time with people who´s life you wanna be living". Lägg märke till vilka som får dig i det där inspirerade tillståndet. Prata med dom om deras nuvarande drömmar, projekt och bolla idéer med dom. Ge varandra ny energi och ny vind i seglen!


Börja se lösning istället för låsning!



I den tid vi lever i har vi ju dessutom den underbara fördelen av chater, mail, skype som fungerar lika bra som face2face!






Det är tillsammans vi når mest!


Stay Great


Kommentarer
Postat av: Emma

Så sant! :)

2009-12-05 @ 20:10:18
URL: http://virvelflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0