Om energi och glasögon

Sommaren är nu över, och de där varma dagarna med kortbyxor är förbi för detta året om man bor i norden som jag antar att de flesta av oss gör!

Men nu kommer en ny period med MASSA energi! Denna gång tappad i varianten som vi valt att kalla Höst. I många människors ögon en "tung period" men med minst lika mycket fördelar och feel good som alla andra årstider!


Hela vår verklighet avgörs helt på hur DU väljer att se din vardag och det som händer dig. Man kan se det som att välja glasögon att se världen genom. En veckodag, ett typ av väder, en tidpunkt på dagen, en händelse har inget värde i sig självt. Allt avgörs när DU väljer att ge det ett värde.


En sked kan vara både konkav och konvex.
Den enes avskedan kan vara den andres anställning.
Den enes bröd är den andres..... JA, ni fattar vinken!


Kolla bara på dessa underbara höstbilder! Kolla på FÄRGEXPLOSIONEN!

WOOOOOW!








Så min käre vän!

Vilka glasögon tar du på dig idag?





Kommentarer
Postat av: Emma

Bra bra bra!

2009-10-09 @ 10:04:11
URL: http://virvelflicka.blogg.se/
Postat av: Marty D

Idag har jag ett par råååfräscha Rayban Wayfarers som bara är så rätt i höst. Jag får cravings! Ge mig den!



Men ärligt talat, vad går du på egentligen kompis? Det är inte accepterat att ge ifrån sig ett euforiskt WOOOOOW! när man tittar ut genom fönstret och ser massor av färger. Folk tittar konstigt på dig David. De undrar vad du sysslar med. Om du gått bananer totalt.



Just bustin' ur balls ;)

2009-10-09 @ 10:30:39
Postat av: David

Haha det är när folk går bananer som det börjar hända grejer! =)



love

2009-10-09 @ 14:38:12
URL: http://damaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0