Där satt den!


image3



Vaknade imorse och kände mig lite halvt menlös!
Ingenstans att gå till, inget tid jag behövde passa, ingenting.
Ett begreppet  som förekommer i psykologin är "känsla av sammanhang".
Min känsla av sammanhang var jävligt låg!
Sen när jag satt och slappa mitt i en Donavon Frankenreiter-låt så ringde "HON", Lotta!

Lotta från Uniflex ringde, och när Lotta från Uniflex ringer så är det bra!
Kände genast att dagen skulle få en fin vändning, inom loppet av några minuter så hade jag istället hela dagen planerad och jobb för åtminstone 1 ½ vecka!

Lunch på Dagnys med Jonas "Valpa" Malmström, snabbis till skattekontoret sedan av mot Skövde och Lotta...mmm!
Lotta, dryga 42 ½ år fyllda, leende varmt som en sol, blonda slingor och med arbete för ett mindre land i Afrika!
Henne gillar vi!
Jag och Lotta lekte "lilla julafton" som baserades på att jag fick kläder, skor, byxor, tröja och TVÅ t-shirts, alla täkta med Uniflex lilla oranga logga.

Märkligt hur känslan av sammanhang steg så fort jag fick något att göra på dagarna, någonstans att infinna mig, en tid att passa!

Dagens låt får bli vad som helst med Donavon Frankenreiter, illskön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0