Jävla orutin där...

Skulle skriva högskoleprovet idag, blev inte riktigt så.
Visade istället prov på min orutin vad gäller att vända på dygn efter nattarbete. Där var det straight A's så att säga.
Provet började halv nio, halv åtta tänkte jag att jag behövde vakna. För att få nog med sömn så la jag mig halv tolv.
Verkar dock som jag och John Blund har något otalt, för den jäveln släppte inte in mig förän HALV FYRA!!

Jag tänkte att, somnar jag två, så skriver jag provet. Somnar jag halv tre, skriver jag provet. Somnar jag tre, skriver jag provet. Men ska jag skriva provet om jag är vaken längre än så??  F U C K  T H A T !!



image16



Stängde av alarmet på klockan och sov ut istället, kom upp någon gång innan tolv.
Så nästa gång det ska skrivas prov så jobbar ajg antingen inte natt innan eller så ser jag till att förbereda mig innan lite lite bättre nästa gång!
Menmen man får se det positiva, kommer va i grym form på dansgolvet ikväll istället!


Barn, vad har vi lärt oss idag?

"Det finns inga misstag, bara läxor!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0