Nu är jag här!

Buenas!

Ja, nu är jag här! Tänkte att det var på tiden att testa något nytt, så det ska jag göra nu, testa!

Kommer antagligen stå en hel del blandad skit på denna sidan, allt från seriösa inlägg till ordbajsande av värsta sort!

Om ni undrar över namnet, DaMaAn, så är det inte något dåligt försök av att boosta mitt självförtoende. Tänkte första använda mig av mina initialer, DMA. Visade sig att det redan var någon liten chillipolla som hade tagit detta.
Fick därför pussla ihop något annat klitchigt!

Da(vid)   Ma(ts)  An(dersson)   -  Där har ni det.


Så Äré, Så Bliré - Först Blöré, Sen Sviré

Kommentarer
Postat av: Marie

en blogg david, sweeet ;)

2007-10-03 @ 17:13:00
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0