I en främmande stad, någonting har sin början, jag vet inte vad...

You can call me DagisDäjv....
Fick idag ett två veckors vick på ett dagis i en av den kungliga huvudstadens rikare delar. Det kan ju bli riktigt riktigt kul, man lär sig så mycket av att begrunda barn. Som sagt är det bara två veckor men visst är det en "fot in" och äntligen ett datum där jag vet att jag kommer vara någonstans och göra någonting!

Nu är dock prio ett att hitta en bostad, sitter som en hök på blocket och kollar. Och även om det ser lite tufft ut så kommer jag köra med det gamla klassiska.
- Det löööööser sig! Jag fåååår en lya!

För när du tror på det, och du känner det med varje cell i din kropp.....Magic starts to happend!





Men redan på torsdag bär det av mot nya äventyr. Då packar jag och mor väskorna, mot London bär det! En weekends shoping, seightseing, musikaltittande och massa annat nice! Här är händelseförloppet som föranledde det hela.

Mamsen ringer i söndags.

-Hej!
- Heeej! Jo jag har ju lovat att ta med dig och Adam till London någon gång.. och så kom jag på, du är ju ledig och jag är ju ledig så vill du åka till London nästa vecka?
- Hummmmm JAAAAAA!
-Ah va kul! Då bestämmer vi det!


Spontant och bra, me liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike!








What ever you focus on most, you will become or you will attract!


 


Kommentarer
Postat av: agnes

spanskaboken ja:)

åh vad gött med london! blir det stockholm i höst nu då?

lööööööv

2008-08-18 @ 00:17:51
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0