Estoy aqui, otra vez, para ti, para mi!

Som sagt, nu varé dags att ösa ihop något snaskigt igen!=)

Har ju hänt en del sen sist, student i Falköping, fotbolls-EM har dragit igång och my beloved har åkt up north till 08!
Annars rullar det på de sista fyra veckorna inom Fonus underbara, men något grå väggar!

Efter det är jag inte riktigt säker på vad som kommer hända och ske i livet mitt, jobb på skolor, boenden och sådant kommer det troligtvis bli, men men, vi får se...vamos a ver!





Kom att tänka på en sak idag när jag tröttare än någon annan gång ställde mig vid ihopsättningen runt sjusnåret.

Power moves

För ett tag sen skrev jag om "trigger points", tankar som på en sekund kan ändra ditt tillstånd fullständigt!  Intressant nog är kroppen så väl ihoparbetat att man med sin kropp också kan ändra tillstånd blixtsnabbt!

Har ni tänkt på hur en deprimerad, ledsen ser ut? Axlar ner, hänger med huvudet, ledset ansikte osv osv..
Hur ser en energisk, glad människa ut, rak rygg, blick upp, leende, andas lugnt....

Inser ni då det fina i att kunna ändra kroppshållning, andning och på en sekund nå ett mer energifyllt tillstånd? Ni behöver aldrig gå bedrövade och inte så trötta en enda dag till. Om ni inte väljer det själva.. but hey! that´s up to you guys!


Stog då iallafall och bara kände nejnejnej, nu åker ögonlocken igen! Tills det slog mig:
-David för saten, hjälp dig själv nu!

Och som genom ett mirakel, BOM, pigg, jobbet gick lättare och tiden flöt fram!

Prova själva, ställ er upp,  raka i ryggen, axlar upp, kolla mot taket och ös på med det största leendet ni bara kan!
Kan kännas löjligt, men gör det ordentligt och prova att känna er ledsna, upprörda eller arga samtidigt som ni bibehåller denna positionen.  Kan du må dåligt samtidigt?

Noooopp!







Här är ju en tanke som ger energi till tusen! Snart snart babe <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

mitt lilla barn!

haha, ja, snart snyggis (tryggis?)!

smek n' löf

2008-06-13 @ 19:38:20
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: jennifer

puss på er! :)

2008-06-15 @ 22:44:08
URL: http://jennifer89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0