Sell, enda fesken i sjön!

Wooohoo!
Nu äre "påsklov" för oss industriersh!
Idag när jag vakna i den frostiga hooden och knallade till bilen från en varm hand kände jag att det skulle bli en späckad med fin dag!
Jobbade från 7-16 och han på lunchen med att åka till "gröna skylten" för att inhandla lite vuxengodis!
Efter jobbet bar det iväg till KeBo Färg för att köpa mig en hink, just dä, färg.
Hem, byta om, och till träning, "träna", basta, hem, äta.


Så  sitter man då här i sin ensamhet på sin förförfest och väntar på "skövdebilen" som ska ta en till förfesten hemma hos Anstaltsmårten. Vidare blir det Boggan där det är "20-20-ferre", 20 kr inträde, 20 kr ölen!




Här följer lite randombilder från honkentrip.
 image63


image65 image67




Bara ett par dar sá gå men bara en sak en tänker på....

kRääääÄÄÄÄääääääM!

Kommentarer
Postat av: filippa

Naaaw jag visste väl att du hade en snäll sida David! ;) (sked(:)

2008-04-14 @ 22:16:13
URL: http://ettubruto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0