Un diá tranquila/loco?

Lördagen den första i mars.

Vad står på programmet?
Fråga me´nte för jag är lite virrig just nu... Ska man ta sig till Skövde och mingla runt lite eller ska man helt enkelt nöja sig med en lugn kväll hemma i Falköping?

Båda känns lockande, båda känns halvtrista!


Igår for iallafall jag och herr Haaga ner till götet för att möta upp med herr Dessner.
Vi knallade runt i ett lätt regnigt Göteborg och bestämde oss till slut för att hoppa in på ett Steak House, tog oss varsin "bloi beff å ett par bärsh". Slank även ner en underbar French Choclate cake med lite kaffe varpå whiskey var det självklara valet för oss finsmakare från "Sverige tråkigaste stad" någon gång på 90-talet.

Där blev vi kvar till hemfärden halv ett. En mycket  trevlig kväll. Något dyrt, men som vi i den tråkiga staden säger:

"Dä får kôsta ock!"



NU, cirkus tjugo rader senare vet jag fortfarande inte om jag ska ut å svira eller om tid och pengar läggs på hemmamys...menmen......................"kommer tid kommer råd!"


image45

Maaalaagaaa, cumpleaños de Bonkan

Kommentarer
Postat av: Cissi

så jävla brun med.... blöö!

2008-03-01 @ 17:43:50
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: jennifer

jaha, okej.
strögning var inte värd att nämnas?

2008-03-02 @ 13:37:18
URL: http://jennifer89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0