TågBlogg

Sitter här mellan Stockholm och Falköping. 

Helt fantastiskt vilka möjligheter man har med dagens teknik.  Här sitter jag med Sverige flygande förbi under mina fötter och skriver något som ett galet stort antal människor kan läsa. Samma med Facebook, MSN, Twitter och alla dessa kommunikationsvägar.  De ger oss möjligheter som folk skulle skrattat för inte så länge sen.

Brorsan sitter på andra sidan jordklotet och jag har ändå haft så gott som daglig kontakt med honom de sista veckorna. 

Är inte det HELT FANTASTISKT!?


För mig handlar livet om medmänniskor, att kunna kommunicera med dem, att kunna lära känna så många som möjligt att få ett mervärde i sin egen dag när man gläds med andra, eller hjälper andra! Och nu är det inte bara familj och vänner i samma kvarter eller by som för 100 år sen. Nu är det world wide, det är med vem du vill, när du vill!




Närheten av nära och kära är ju dock självklart nummero uno. Snart hemma
på schlätta. Då ska vi kramas folks!

Gör det du också, gå ut och krama någon!




Kommentarer
Postat av: adam

Brutalt kort!!



Glad midsommar!

Puss

2009-06-20 @ 10:27:53
URL: http://adam3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0