Så uttrycks manlig kärlek

Nu skrivs det igen för fulla muggar, eller iaf för någon kaffehalva.

Sitter nu och bevittnar när John och Fidde sparrar mot varandra framför mina ögon. Dom brukar göra det ibland, denna gången började det med att Fidde sparkade John några gånger i ryggen. John går då bananaz och riktar en, som han säger "kontrollerad" spark, mot herr Carlssons huvud medans han sånär faller in i bokhyllan.

Dom pustar och frustar, dom bankar och bonkar. John gnäller att han måste stretcha varpå Fredrik mystjuter:

-Hihi JA! Vi stretchar, sen slåss vi!

Ibland hör jag dom innifrån mitt rum,  först smäller det lite runtom om i lägenheten, den sk. "jagningsfasen", sen kommer det ett smattrande utan dess like när deras hud smäller mot varandra (eftersom man alltid slåss i bar överkropp...minst), den sk "röda handen-fasen" för att sedan avslutas med ett kvidande, lågt och länge. Vid det här laget börjar jag bli lite nyfiken och går således ut för att kika lite. Ofta hänger då en rödflammig Fredrik runt ett än mer rödflammig Johns nacke.

Så står man där, ska man hoppa in och ta några grepp i den mysiga grabbleken?
Det kliar lite i fingrarna av adrenalinet som pumpas för att göra kroppen redo för strid.
Naaah, bäst att låta grabbarna vara, leka färdigt, låta barnasinnet fröjdas i denna manliga form av närhet som på damers vis kanske hade tagit sig uttryck i en kram. Men så gör inte vi...

....Inte jag och mina grabbar












Kommentarer
Postat av: Erik

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHA, helt underbart!

Jag undrar bara när denna manliga kärlek ska utvecklas till mer än bara i ett nackatag. Lite Brokeback Bromma.

2009-03-03 @ 21:08:36
URL: http://erockbastard.blogg.se/
Postat av: David

Hehe kom hit om 34 min med en videokamera=)

2009-03-03 @ 21:15:33
URL: http://damaan.blogg.se/
Postat av: FC

Svårt att avgöra vem som vinner fighterna utefter bilderna!?

2009-03-03 @ 21:38:52
Postat av: David

ser du handen? that would be a classic kilimanjaro...rest my case

2009-03-03 @ 21:44:28
URL: http://damaan.blogg.se/
Postat av: merra

haha fiiiina! ska nog bråka lite med fidde när han kommer ner i helgen.. :)

2009-03-04 @ 21:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0