Evening Power Questions

Skrev tidigare om de sju morgonfrågorna som fungerar så fantastiskt kraftfullt för att hamna i ett bra tillstånd direkt på morgonen och därmed hjälper dig under hela din dag!

Nu kommer här tre stycken frågor som också ger massa energi, mer självinsikt och som gör att du får mer utav din dag.



1. Vad har jag gett idag? På vilket sätt har jag varit en givare?

2. Vad har jag lärt mig idag?

3. Hur har dagen ökat kvaliteten på mitt liv eller hur kan jag använda denna dagen som en investering i min framtid?







Sätt dig med papper och penna, skriv ner alla de svar som ploppar upp i huvudet, känn hur du växer och mår bättre och bättre när du inser att..

- Du har bidragit för att förgylla andras dagar
- Du har lärt dig massa nya saker, tekniker, ord, låttexter, trixa till 14 (vad vet jag?)
- Du har tagit ytterligare steg för att höja ditt värde på vardagen och ta dig mot dina framtida mål!




Återigen, "Success is a doing", prova det redan ikväll!
Lägg märke till hur mycket nöjdare ni somnar
Och lägg märke till att ni imorgon tycks vara piggare och mer motiverad än vanligt!



Stay Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0