Mooorning!

Redan torsdag morgon.


Tiden flyger förbi och speciellt om man har kul. Jobbet denna veckan har vart en fröjd, känslan av att ha kontroll kommer mer och mer. Med den kommer och energi, kreativitet och känslan av sammanhang.


Tänkte dessutom sätta igång med lite coaching på fritiden här i vår, på vilket sätt och hur mycket är får förbli osagt men det kommer snart att visa sig. Men det är något som jag är säker på kommer ge energi och glädje till övriga vardagen!









Mer grönt åt folket!



Så till ett litet frukosttips jag fick av min kinesolog.
Koka broccoli, lägg upp på tallrik och häll på frusna blåbär, tillsätt lite olja och salt. Mosa sedan ihop det där tills det blir en färggrann gröt!


- VAFAN ÄTER PÔJKVASKERN!? Tänker kanske du nu.

Men jag lovar dig, om du gillar broccoli. Testa det!
Enkelt att göra, mättar enormt bra och man står sig många timmar med en god energinivå. Idag tog jag även ett kokt ägg till för att få lite extra krut!




Ha nu en fantastisk dag allihop!



Stay Great!

Kommentarer
Postat av: Daniel Hassini

Kör på, Det känns som coaching är helt din grej mannen! / Danne

2010-03-18 @ 15:50:16
URL: http://danielhassini.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra kväll! :)

2010-03-22 @ 18:10:16
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0